Songkran festival! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Songkran festival! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Songkran festival!

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

15 April 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve Allemaal!!

Aller eerst natuurlijk Happy nieuwjaar!! Of Happy Songkran! Het feest is hier los gebarsten! Overal zie je water en meel! Gister hebben wij dan ook met onze waterpistolen een watergevecht gehouden met een groep kinderen... erg grappig!

Verder zijn we nu eindelijk aangekomen bij de zee. Afgelopen dagen veel gereden om richting het zuiden te gaan.

We zijn 3 dagen in Kanchanaburi geweest waar we in de jungle sliepen. Hebben daar de bridge over the river kwai bezocht,,, erebegraafplaats en the hellfire pass. Ook zijn we naar de erawan watervallen geweest wat ontzettend mooi is!!

Gister zijn we in Hua hin geweest aan het strand en op dit moment zijn we in Chumpon. Heerlijk een resort aan het strand,, de strandvakantie is dan nu ook echt begonnen!!

Morgen vertrekken we naar krabi waar we 2 dagen zullen blijven,,, daarna naar phuket! Onze eindbestemming alweer.. De tijd vliegt hier echt voorbij! Over 2 weken zijn we alweer thuis:(:(

Liefs, Alex en Lisanne

• 15 April 2011 - 11:48

Siobhan:

Hoi lieverds!

Ook jullie een heel gelukkig nieuwjaar!
    Wat gaaf dat jullie zo'n feest hebben meegemaakt! ik heb het een keer gezien op tv en dat leek me echt zo lachen :)
    Geniet lekker van het resort.. ff bijkomen want ook zo'n vakantie kost veel energie (vroeg opstaan voor alle excursies) en nu wel bruin worden he!

veel liefs,
    Siobhan

• 15 April 2011 - 18:32

Elly:

Hallo Thailand, hier Amersfoort Gezellig vanmorgen met je gekletst en over 12 dgn ben ik een gebloemde tas rijker!De foto's waren heel erg leuk en oma en opa vonden jullie er goed uit zien. Nu komen dan de stranddagen, maar ook daar zullen jullie nog wel dingen kunnen bekijken maar ik zou ook een lekker strandbedje nemen en lezen en mensen kijken
    he veel plezier en tot het volgende bericht
    dikke kus van opa en oma
    XXX Elly

• 15 April 2011 - 19:52

Marsha:

Heej lieve vakantiegangers...

Heerlijk genieten lees ik wel weer... De lange reizen zijn voorlopig weer even voorbij en nu dan eindelijk lekker genieten van de zon...

Weer even een update voor jullie; beneden ligt de vloer er nu ook in... Hebben 'm vanavond met papa geolied en dan morgen weer... En dan moet het als het goed is helemaal goed zijn... Verder natuurlijk flink poetsen, maar daar hebben we mama voor;)!!

Nou veel plezier maar weer en hopelijk heb je wel het meel van je af kunnen krijgen;)!!

Liefs Mars

• 17 April 2011 - 19:40

Moeders Erna:

Hallo thailandgangers.
    Jullie kunnen wel terug komen hoor, hier van de week ook 23 graden. Als je dit omdraait is het bijna jullie temp. Alles super daar zeker. Lekker dat ik jullie gesproken heb op msn. Nog anderhalve week genieten in Thailand van de zon, het eten en de lekkere drankjes. Tot snel(voor mij dan) Dikke kus

• 18 April 2011 - 19:43

Elly:

Hallo ver weggiestan Hier holland Jullie sms las ik net helaas was ik aan werk, ja sommige mensen doen dat!!!!!!
    Lekker dat jullie nu in Phuket zijn en op het strandbed kunnen gaan liggen . Ach het is nu ook mooi weer bij ons. Morgen ga ik naar de Zwaluwhoeve, niet in de sauna maar alle andere dingen doen en zeker ook in de zon liggen. Veel plezier de laatste week en niet te bruin worden nu want dan steken jullie zo af
    Dikke kus van ons

• 19 April 2011 - 09:47

Anita En Frank:

ik heb nog niet een gereageerd op dit stuk of het volgende staat al weer op de site . Nu zijn jullie alweer aan het laatste deel van de georganiseerde reis bezig wat vliegt de tijd. althans voor jullie denk ik voor sommige moeders duurt het veeeeeel te lang heb ik het idee maar geniet nog maar even voor je het in de beseft is alles weer voorbij .en dan ................... zien we wel weer verder dikke kussen voor allebei en heeeeeeeeel veel plezier nog.