We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Hooglanderveen, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu We zijn weer thuis! - Reisverslag uit Hooglanderveen, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

We zijn weer thuis!

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

27 April 2011 | Nederland, Hooglanderveen

Lieve Allemaal,

Aan alles komt een eind dus ook aan onze vakantie. Helaas!!

We hebben een lange terug reis gehad, maar uiteindelijk viel het ons wel mee.

Nu zijn we vooral de wassen aan het draaien, alle verhalen aan het vertellen en aan het opruimen!

Onze volgende bestemming?? Die is nog onbekend!

Liefs, Alex en Lisanne

• 27 April 2011 - 12:44

Gerben:

Gelukkig begon je net te missen ;)

• 27 April 2011 - 13:29

Anita En Frank:

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijver.alleen miste wij jullie al wat langer .dus heel even wachten en dan ..................... wie weet waar jullie dan weer naar toe gaan, dit was in ieder geval wel voor herhaling vatbaar alleen misschien weer naar een andere bestemming. kan niet wachten om die enkele foto hahaha te bekijken, volgens mij is jullie camera zo nu en dan warm gelopen we zullen zien . tot gauw

• 27 April 2011 - 15:29

Marijke:

Welkom terug , dit kan niemand je ooit nog afnemen !
    Sterkte met de "vakantieblues "
    x

• 27 April 2011 - 17:32

Marsha:

Heej zuster...

Hierbij mijn laatste berichtje;)!! Jullie zijn gelukkig weer veilig thuis;)!!
    Na een lange reis lig je nu lekker te slapen, want tenslotte is het natuurlijk al half 1 's nachts... Kan 't me wel voorstellen hoor;)!!

Geniet nog maar van de foto's en verhalen....

Liefs Mars

• 28 April 2011 - 09:45

Elly:

He beide
    Iedereen weer blij dat jullie weer thuis zijn, alleen jammer dat het hier nu niet zo zonnig is (voor ONS) maar misschien vinden jullie het wel even lekker.
    Ben wel heel benieuwd naar mijn nieuwe tas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De nieuwe bestemming heb je net nog aan me door gebeld dagje Almerestrand feest ook best heel gezellig
    Dikke kus