Bountyeilanden, snorkelen en strand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Bountyeilanden, snorkelen en strand - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Bountyeilanden, snorkelen en strand

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

19 April 2011 | Thailand, Phuket

Lieve allemaal!

Wij zijn alweer aangekomen bij onze laatste bestemming; Phuket. Maar we hebben de afgelopen dagen niet bepaald stil gezeten.

Vanuit Chumpon zijn we doorgereisd naar krabi. Hier hebben we de eerste dag lekker kunnen relaxen aan het strand en bij het zwembad. In het zwembad zat een poolbar met barkrukken in het water dus dat was lekker bier en cocktails drinken in het zwembad!!

De tweede dag in Krabi hebben we een eilanden tour gedaan waarbij we 4 eilanden hebben bezocht. We hebben hier ook 2 keer kunnen snorkelen. Heel gaaf om al die mooie vissen en koraal in het water te zien. Bij de tweede keer snorkelen was het alleen wel heel vol met vissen in het water. Ook zijn we gestopt bij een eiland waar het water tussen de 2 eilanden weg gaat.. echt heel apart om te zien en je kon dan ook overlopen naar het andere eiland met enkelhoog water. Tijdens deze trip hebben we dus echt de bountyeilanden van Thailand bezocht.

De dag daarna zijn we alweer door getrokken naar Phuket. We zijn via een bootje langs het james bond eiland gevaren. Op foto's ziet het er altijd heel erg mooi uit, maar het viel ons toch wat tegen. We zijn er ook alleen maar langs gevaren dus hoe het er op het eiland uit ziet kunnen we jullie niet vertellen.Na de boottocht zijn we verder gereden naar ons laatste hotel.

We zitten nu in Phuket aan de Karon beach.Niet een heel druk strand dus voor overdag is dat heel erg lekker. Helaas is het hier 's avonds niet zo heel erg leuk. Er zijn wel wat winkels en restaurants maar niet veel bijzonders zullen we maar zeggen. Gelukkig kunnen we met een taxi in 10 minuten naar Patong. Dit is een plaats hier verderop waar het 's avonds heel erg gezellig is. Veel winkeltjes, kraampjes, barretjes, restaurants en ook discotheken. Gister dan ook gezellig gegeten en daarna nog wat gedronken.

Vandaag een eerste echte relaxdag gehad. vanmorgen geen wake-up call dus lekker uitslapen, op ons gemak ontbijten en naar de zee. Helaas begon het hard te regenen en onweren toen we er net aankwamen. Even schuilen en daarna weer gaan liggen. Verder wel een zonnige dag gehad dus het valt ons reuze mee!

Verder zullen we deze week niet heel erg veel meer gaan doen. Het enige wat echt nog op de planning staat is om de Phi phi eilanden te gaan bezoeken. Die schijnen echt heel mooi te zijn en dat willen wij natuurlijk met onze eigen ogen zien!!

Liefs, Alex en Lisanne

• 19 April 2011 - 09:49

Siobhan:

Lieve Lisan en Alex,

Wat klinkt het allemaal goddelijk zeg! Ik ben jaloers!
    Volgens mij is het haast niet in woorden uit te drukken hoe mooi het allemaal is..
    De foto van jullie twee met de bounty achtergrond is prachtig!! :)
    Geniet van jullie weekje daar..

liefs xx
    Siobhan

• 19 April 2011 - 09:50

Anita En Frank:

Zo net gereageerd op het vorige stuk dus nu gelijk maar op dit stuk en net doen of het alweer een poos geleden is hahaha nou ik reageer later nog wel op dit stuk doeg tot laaaaaaaaaater.

• 19 April 2011 - 09:50

Jolanda:

Wow, Prachtig daar!

• 19 April 2011 - 10:40

Francien:

Geniet maar lekker van de laatste week. Het klinkt allemaal prima.
    groetjes Francien

• 19 April 2011 - 12:12

Marsha:

Ej zuster en zwager,

Wat een verhalen weer... Dit wordt dus nu echt genieten de laatste week... Heerlijk, wat jaloersmakend... En idd, wat Elly zegt, niet te bruin worden he... Want hoe bleek wij hier zijn is natuurlijk verschrikkelijk!!!

Maar goed, geniet maar lekker met zijn tweeen en we zien jullie over een weekje weer!!

Liefs Mars

• 19 April 2011 - 20:30

Kees:

Zo vakantiegangers, het is jullie weer gelukt om ons weer een beetje jaloers te maken. Schitterende foto's. Het lijkt Robinson eiland wel. Gezien de foto's lijden jullie ook erg. Bijna uitgemergeld.
    Zorg dat jullie de laatste week er nog volop van genieten.

• 20 April 2011 - 09:54

Vera:

yoyoyoyo :D

ziet er heerlijk uit :D

gelukkig is het hier ook strandweer dus ga vanmiddag maar eens heerlijk in de zon hangen ^^

morgen moet ik op voor mn rijbewijs ik laat het jullie weten:D!

dikke kussen en geniet geniet geniet

xxx

• 20 April 2011 - 11:22

Lisanne:

Nou bruin worden lukt nu nog niet echt,,, vandaag weer een dagje naar het strand geweest,,, maar t was echt Snik heet. Geen wind en gewoon ruim 35 graden ofzo. Heb op een bedje onder de parasol gelegen en om de 10 min het water in om af te koelen,,,en je raad het natuurlijk al,,, IK ben verbrand!! Me voeten en scheenbenen hebben hooguit 10 min in de zon gelegen en zijn echt vuur rood,,, geen zon voor ons dus maar in de schaduw:) hahahha

• 20 April 2011 - 11:28

Lisanne:

Ps.. we hoeven hier niet om te komen van de honger,,, Ontbijt in het hotel is super! Bruin brood met pitjes en tot nu toe salami en kipfilet,,, en natuurlijk kun je een eitje laten bakken(A)

Avond eten is ook super! Gaan vaak naar Patong ( grotere plaats) om lekker te eten en de bar in te duiken.. gister zijn we samen met Sanna en Eva gaan eten en daarna zijn we met een groepje de kroeg en discotheek in gegaan,,, waren om half 3 pas weer thuis,, hahah Cocktaisl smaken hier trouwens ook erg goed,,, Ja sha jij zou je hier ook wel thuis voelen!!

• 20 April 2011 - 14:01

Mariska:

Wat hebben jullie het heerlijk zeg :D
    Ik geef toe ; ben jaloers.
    Dat zie je allemaal niet in Hooglanderveen he :P
    Maar geniet er nog lekker van :D

• 20 April 2011 - 19:43

Elly:

He hallo
    Ja ja en ik maar bikkelen in je grote zus haar huis met af en toe even rusten maar het komt klaar!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat heel erg leuk dat jullie Sanna en haar zus hebben ontmoet, blijven zij ook nog een paar dagen in Thailand. Doe haar de groeten van mij
    Hier blijft het ook de hele week mooi weer dus af en toe even buiten zitten.
    Opa en oma hebben de foto's gezien vonden ze erg mooi. Het verhaal weer voorgelezen dus zij zijn weer helemaal bij
    Blijf genieten de laatste dagen
    Dikke kus van ons

• 21 April 2011 - 14:18

Erna:

Lieve Vakantiegangers.
    Hier lijkt het ook wel zomer, alleen wij komen er niet echt aan toe om in de zon te zitten. Papa en ik hebben de kamer van Mars opgeruimd, zodat morgen de meubels erin kunnen. Buiten is Gerard met de schuur bezig en komen morgen 3 metselaars. Alles gaat voorspoedig voor hun.
    Zo te lezen hebben jullie nu echt vakantie met zon, zee en verbranden. Echt genieten en leuk dat je Sanna hebt gesproken. Nu vliegt de tijd waarschijnlijk helemaal snel. Genieten jullie nog maar volop.
    Veel liefs moeders Erna

• 21 April 2011 - 16:05

Marsha:

Eej zus en zwager,

Nou we missen jullie wel zeg... Wist niet dat een mens zoveel kan verzamelen... Heb denk wel 20 bakken vol om heen en weer te slepen... En dan zouden die armpjes van jullie best van pas zijn gekomen...

Nee hoor, grapje!!! Geniet maar lekker van de laatste paar dagen want voor je 't weet zit je thuis weer aan de heerlijke blupspinazie en bietjes;) (die vind je toch zo lekker??)...

Liefs Mars

• 21 April 2011 - 20:04

Anita En Frank:

Ja hoor ik heb op mijn gemak jullie verhaal weer kunnen lezen en ben uiteraard hartstikke blij voor jullie dat jullie zulk mooi weer hebben dat zag er een paar weken geleden wel een beetje anders uit. het lijkt mij ook wel wat onder een parasol met een drankje en zo af en toe het water in om af te koelen.maar ik klaag niet hoor ik blaas gewoon lisanne haar zwembad op met een parasol en een fles cola dan lijkt het wel wat toch hahaha nou nog veel plezier samen en we zien jullie weer snel dikke knuffels en kussen papa en mama van bruggen voor de rest gaat bijna alles goed ! !!!!!!!