In de auto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu In de auto - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

In de auto

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

15 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Zo daar gaan we dan, onderweg naar Eindhoven in een auto van de baas die te zien aan de koffie vlekken pas duizend jaar in het bezit is van defensie. Maar ja de eerste problemen zijn er natuurlijk al weer. Onze vlucht heeft een mega vertraging de vlucht met asia air van half 3 komt pas om 21:34 binnen haha. Nou daar kunnen we niet op wachtten. Dus is onze vlucht om gebOekt en in het kader van de bezuinigingen vliegen we nu maar gewoon meteen met KLM met business class haha wat vervelend. Echter vliegen we nu om 17:45 en komen we aan om 10:50 plaatselijke tijd. Om 15:45 kunnen we inchecken . Nou het vervolg horen jullie later.

• 15 Juli 2012 - 07:13

Lisanne:

Het begint al lekker dus! Ach eerst nog op naar EHV en dan genieten van je werkvakantie!! Zal zo de site nog even pimpen, want die is nu nog wel erg saai;)

Dikke kus