Even een update - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Even een update - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Even een update

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

21 Juli 2012 | Zuid-Korea, Seoel

Hallo allemaal,
zo even een adempauze we hebben de afgelopen dagen heel hard gewerkt om alles af te krijgen. Maar dat was woensdag dan ook het geval. We hebben gister en eergisteren doormiddel van een overdracht de heli over te geven en gister zij. We in het blauwe huis geweest een mega complex waar de president zit. Eigenlijk wat het witte huis is voor Amerika zeg maar. Ik heb helaas erg slecht internet gehad en dus nu vanuit de mac Donald toch even een verhaaltje. Verder zijn we vandaag naar een schitterende tempel geweest en naar een nog veel mooiere berg die uitkijkt over een valei.
Ik ga weer lekker verder eten aan me hamburger eindelijk even geen rijst.

Tot snel
Alex

• 21 Juli 2012 - 21:29

Je Vader:

He kerel klus geklaard en nu nog even samen met je collega een mooi stukje van de wereld zien,
    Als je goed kijkt dan zie je hoe bevoorrecht we hier zijn en dat je achter de toeristen schoonheid die je daar mag zien er ontzettend veel dingen zijn en gebeuren die het daglicht niet helemaal kunnen verdragen , we zien mekaar volgende week weer ook hier in jullie nieuwe huis ligt nog een aardige klus te wachten, tot snel geniet er van,papa

• 22 Juli 2012 - 05:44

Lisanne:

He liefje!

Had het verhaaltje al wel gelezen maar toch nog even een reactie! Zo te lezen heb je het goed naar e zin daar! Nog even lekker genieten van je laatste dagen! Ik mis je wel hoor! Volgende keer gaan we lekker samen weer een reisje maken!
    Hier in het huis zijn we weer erg druk! De kast is bijna af en Sharon en ik gaan ons vandaag wagen aan de zwarte muur....

Dikke kus