Aan de eerste maaltijd - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Aan de eerste maaltijd - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Aan de eerste maaltijd

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

16 Juli 2012 | Zuid-Korea, Seoel

Zo dat was het reisje wel, na aan gekomen te zijn op Incheon het vliegveld van Seoul en daar uit gekeken te zijn over de imensiteit van dat vliegveld dat is echt niet normaal. Werden we op gehaald door 2 leden van de Koreaanse luchtmacht zo bleek achteraf, zij beide blijven onze gids ons hele verblijf ze heten Eunji en Hyun. Lucas mijn chef heeft veel moeite ze te verstaan omdat hun Engels niet echt super is ook al is het beter dan gemiddeld. Dus ik lach me stuk wat het enige wat Luc zegt als hij iets niet verstaat is WA? En die lui snappen daar niks van. Ach ja vervolgde zijn we door gegaan naar het hotel. We slapen in het Seoul Riviera hotel. Het is echt weer prachtig. We gaan nu een hapje eten en wie weet tot snel.

• 16 Juli 2012 - 08:20

Lisanne:

Hee lief,

Heb even naar je hotel gezocht, maar dat ziet er wel goed uit zeg! luxe hoor:) Grappig dat het eten wel zo smaakt als in Thailand,,, kan ik er toch een beetje van mee genieten zullen we maar zeggen!!

Dat vliegveld in Seoul schijnt 1 van de meest luxe vliegvelden te zijn!

xxx

• 16 Juli 2012 - 08:34

Vera:

super dotje!!!!! echt mooie televisie dit :P. Heel veel succes ook met het eten ;) dikke knuffel :)

• 16 Juli 2012 - 17:45

Mama:

Ha jongen, geniet maar van alle indrukken! Dit maak je maar een keer mee (of vaker, maar dan is het ook nog leuk). Fijn om zo van je te horen. Heel veel liefs