Bye bye Kenia - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Bye bye Kenia - Reisverslag uit Nyeri, Kenia van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Bye bye Kenia

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

27 Juni 2013 | Kenia, Nyeri

Lieve allemaal,

Vandaag dan echt ons allerlaatste verhaaltje op onze allerlaatste dag in Kenia.

Gisteren een dagje in het weeshuis. Spelletjes gespeeld met de kinderen die thuis zijn vanwege de staking. Rond 3 uur kwamen de andere kinderen ook allemaal thuis. Ons twisterspel is eindelijk klaar en hebben we met z’n alle kunnen spelen. Met de verf die we over hebben, hebben we samen met de kinderen hun handafdrukken op de muur gemaakt. De kinderen vonden het super leuk om te doen en zo hebben ze toch nog een blijvende herinnering aan ons.

’s Avonds voor de laatste keer de kleinste naar bed gebracht. Ze vinden het erg jammer dat we weg gaan en laten dat ook goed merken. Vandaag zijn alle kinderen vrij wat voor ons natuurlijk erg leuk is. Zo kunnen we nog een leuk afscheidsfeestje houden voor we vanmiddag vertrekken richting vliegveld. Rond 3 uur vertrekken we naar Nairobi. We zullen dan daar rond een uurtje of 6 aankomen. We hebben in Nairobi nog afgesproken met Stanley (safariman) om iets te gaan eten en zodat hij de trui nog terug kan geven. Dus papa je trui komt weer mee terug.
Vanavond om kwart voor 11 vliegen we richting Parijs en morgenochtend rond 9 uur zullen we op Schiphol aankomen.

Toch wel erg gek om vandaag dan echt te vertrekken en de kinderen hier achter te laten. We zijn er aan toe om naar huis te gaan, maar aan de andere kant komt het einde ook ineens wel weer heel erg snel!

Tot in Nederland!

Dikke kus

• 27 Juni 2013 - 10:19

Marijke:

Wat een ervaring ! Goede vlucht terug en tot gauw !!
    xx marijke

• 27 Juni 2013 - 12:57

Francien:

Goede reis terug, ben benieuwd naar de foto's

• 27 Juni 2013 - 17:56

Vera: