Newly weds - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Newly weds - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Newly weds

Door: Mr en Mrs. Van Bruggen

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

17 Mei 2014 | Nederland, Geldrop

Lieve allemaal,

Na een jaar vol plannen maken en alles voorbereiden hebben we gister kunnen genieten van een onvergetelijke dag! Het was helemaal zoals we wenste en zelfs de weergoden waren ons goed gezind. Vandaag heerlijk samen kunnen nagenieten en morgen beginnen met de volgende taak -> het inpakken van de koffers. Maandag vertrekken wij in de avond richting Maleisië. Voordat wij daar aankomen zullen we eerst een tussenstop maken op Abu Dhabi.

Tijdens onze reis zullen wij zo nu en dan een verhaaltje hier plaatsen, zodat jullie ook mee kunnen genieten van onze reis.

Liefs, mr. en mrs.van Bruggen

• 19 Mei 2014 - 14:38

Papa Van Bruggen:

Lieve Lisanne en Alex

Wij hebben net zoals jullie enorm genoten van het feest ,en oma belt nog iedere dag om er even over te praten dus voor haar was het ook een super mooie dag.
    Nu gaan jullie op huwelijks reis naar Maleisië we hopen dat jullie ook daar al die mooie dingen mogen bekijken die jullie willen.Heel veel plezier en we zien uit naar jullie verhaaltjes .dikke kus