Are you on honeymoon? - Reisverslag uit Madīnat Khalīfah A, Verenigde Arabische Emiraten van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Are you on honeymoon? - Reisverslag uit Madīnat Khalīfah A, Verenigde Arabische Emiraten van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Are you on honeymoon?

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

20 Mei 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Madīnat Khalīfah A

Hee allemaal,

Daar zitten we dan op het vliegveld van abu dhabi voor onze overstap. De eerste vlucht verliep prima! Met z'n tweeën naast elkaar en kunnen genieten van de vele films. Helaas beide niet zo goed kunnen slapen en dus nu erg moe van een nachtje door halen.

We zaten nog maar net in het vliegtuig en de eerste stewardess vroeg al "are u on honeymoon?". Hoe zij dat wist is ons niet duidelijk maar het ging onder de stewardessen als een lopend vuurtje. Voor ons wel leuk en fijn, want zo kregen wij al eten voor de rest, vaker drinken en..... Werden onze bekers versiert met plakkertjes en een mooi rietje. Daar wordt je toch blij van! Net voor de landing kwamen er meerdere stewardessen aan; ze hadden nog iets voor ons. Ik zeg zie de foto... Het spreekt voor zich. Haha

Straks nog het tweede stuk van de vlucht. Dit duurt nog ongeveer 7 uur en dan zijn we in kuala Lumpur. Het hotel hier is al geboekt en we slapen de eerste 2 nachten in Sahabat guesthouse. Voor de nieuwsgierige kunnen jullie even kijken op internet. We slapen hier in een suite..... Ben benieuwd!!

Dikke kus van ons

• 20 Mei 2014 - 12:32

Marsha En Jinte:

Mr. en Mrs. van Bruggen,

Het staat gewoon op jullie hoofden geschreven dat jullie net getrouwd zijn. Of zal het toch zijn omdat jullie zo stralen. Geniet ervan beiden, maar dat gaat vast en zeker goedkomen.

Dikke kus Mars en Jinte

• 20 Mei 2014 - 19:43

Elly:

he huwelijksreis gangers
    Wat leuk dat ze er aandacht aan besteden dat jullie net getrouwd zijn.Ze zagen het vast aan de trouwringen die zo glimmen en die glimlach staat ook op jullie gezicht. Ook leuk om vanmorgen effe te appen.
    De groeten van opa en oma
    Dikke kus van ons Elly

• 22 Mei 2014 - 16:19

Claudia :

Hoi Lisan en Alex,

Wat ontzettend leuk van die stewardessen!! Haha zouden ze dit vaker doen? ;) Weer een leuk souvenir voor in je fotoboek!!

Ik ga ook even de andere verslagen lezen, ik loop een beetje achter.
    xxx