Onze reis naar Thailand - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Onze reis naar Thailand - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Onze reis naar Thailand

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

20 Maart 2011 | Nederland, Eindhoven

Hee Allemaal,

Gewoon omdat het kan houden wij tijdens onze reis een waarbenjij bij!

Zo kunnen jullie lezen wat wij allemaal hebben beleefd en hoe leuk wij het hebben in het mooie Thailand!!

Het zou leuk zijn als jullie tijdens onze reis berichtjes achter laten op deze site zodat wij ook weten hoe het thuis gaat!!

Nu zijn we vooral bezig met het voorbereiden. Korte broek, Check! Zonnebril, Check! Bikini/zwembroek, Check!! Nu nog goede zonnebrand kopen en dan zijn we bijna zover!!

Liefs, Alex en Lisanne

• 20 Maart 2011 - 18:51

Johan En Sonja:

Helemaal geweldig, we gaan jullie volgen, hoor!

• 20 Maart 2011 - 20:33

Francien:

Wij zullen jullie op de voet volgen. Het is altijd leuk om reisverhalen direct te lezen.

• 20 Maart 2011 - 22:40

Corina:

Ik ga jullie zeker volgen! Heel veel plezier alvast met de voorbereidingen. Wanneer gaan jullie weg?

Groetjes corina

• 21 Maart 2011 - 07:51

Lisanne & Alex :

We vertrekken 1 april!!!

• 21 Maart 2011 - 08:39

Alice:

Hey Lisanne & Alex,

wat leuk om jullie zo te kunnen volgen :-) Succes met de laatste voorbereidingen.

Groetjes Corné & Alice.

• 21 Maart 2011 - 12:08

Marsha:

Eej zus,

Hierbij je gevraagde reactie;)!!

Heel veel plezier daar in het verre oosten... En als je terug bent heb je alle rust;)!!

Liefs Mars

• 22 Maart 2011 - 17:38

Nadine:

hej meis,
    Het is alweer bijna zo ver!!
    Lekker hoor!
    Geniet er lekker van en ik zal jullie verhalen allemaal lezen! Helemaal leuk! :D

• 28 Maart 2011 - 12:57

Anita En Frank:

we zijn hartstikke blij voor jullie en we gunnen het jullie van hele harte dat je samen deze onvergetelijke reis kunnen maken . we volgen jullie uiteraard .pas goed op elkaar XXXXX.