Overstromingen zuid Thailand - Reisverslag uit Hooglanderveen, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Overstromingen zuid Thailand - Reisverslag uit Hooglanderveen, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Overstromingen zuid Thailand

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

30 Maart 2011 | Nederland, Hooglanderveen

Lieve allemaal,

Jullie hebben het misschien zelf ook al wel gelezen of gehoord, maar het zuiden van Thailand is getroffen door zware regenval met als gevolg overstromingen. Eilanden zijn niet meer bereikbaar en de toeristen daar zijn allemaal gestrand. Het ministerie raad reizigers af om naar het zuiden van het land te reizen. Het is voor ons dus nu afwachten of het daar weer op gaat knappen.

Voor meer informatie over de overstromingen:

Gelukkig zitten wij nu nog thuis en hebben wij hier allemaal nog geen last van. Wel hopen wij natuurlijk dat het weer daar opknapt. Wij zouden onze reis namelijk eindigen met een week ZON vakantie in Phuket. Dus keep your fingers crossed!!

Toch kan dit alles onze pret niet bederven! Vandaag onze laatste aankopen doen en dan kan de koffer echt dicht. Klaar voor vertrek!

liefs, Alex en Lisanne

• 30 Maart 2011 - 07:21

Vera:

Bah ik hoop wel dat t opknapt zeg ook natuurlijk net die aardbeving geweest :/... beetje raar dat nu in het droog seizoen er zo veel regen valt... volgens mij is de wereld een beetje van slag... Ik hoop dat jullie wel gewoon kunnen gaan!

xxx

• 30 Maart 2011 - 07:22

Claudia:

I'll keep my fingers crossed! Het zou toch wat zijn als je vakantie letterlijk in het water valt...
    Was gezellig gisteren!!
    xx

• 30 Maart 2011 - 07:30

Anita En Frank:

mocht het wel door gaan vergeet dan jullie zwemvliezen niet je hebt nog 1 kilo ruimte in je bagage. xx

• 30 Maart 2011 - 07:56

Lisanne & Alex :

Nou die ene kilo zit zo vol,,, poncho's, kaplaarzen, zwembandjes hahaha

• 30 Maart 2011 - 08:10

Gurbs:

Alliz Kumt Gut

• 30 Maart 2011 - 12:32

Kim:

Hoi!

Veel plezier met het inpakken en de inkopen doen.
    Ik zal mijn zonnedans voor jullie doen! :P

Goeie reis

Groetjes,
    Kim

• 30 Maart 2011 - 13:28

Corina :

Nog even spannend dus. Ik hoop dat jullie toch er naar toe kunnen. Heel veel plezier alvast op jullie vakantie ! En natuulijk succes met de laatste aankopen en de reis er naar toe.

liefs corina

• 30 Maart 2011 - 14:15

Mariska:

Neem zwembandjes mee :P Flauw.
    Maar I keep my fingers crossed. En me tenen ook als het lukt :p.
    Maar ik hoop natuurlijk voor jullie dat het weer opknapt en jullie reis natuurlijk gewoon door gaat :D.

xx

• 30 Maart 2011 - 15:49

Johan En Sonja:

Jeetje jongens, wat spannend!
    We hopen dat jullie de extra bagage van zwemvliezen, poncho's etc. niet nodig hebben.

Groetjes,

• 30 Maart 2011 - 16:22

Elly:

Weet je het word vast mooi weer als jullie daar aankomen!
    XXXXXX

• 30 Maart 2011 - 18:07

Marijke:

Je weet : na (veel ) regen , komt (veel meer ! ) zonneschijn !
    Goeie reis !!!!!

liefs van Marijke

• 31 Maart 2011 - 08:27

Agnes Steginga:

Hoi lieve schatten.
    Ik denk dat de reis naar het noorden doorgaat!en dat de strandvakantie dan naar Cha am gaat!De reisorganisatie moet wel vaker reizen bij stellen! omdat er in die landen altijd wel iets onverwachts gebeurd!
    En Cha Am schijnt ook erg leuk te zijn en ligt in de buurt van Bangkok.
    Komt vast allemaal goed!xjesAgnes.
    p.s doe de olifanten de groeten van mij! geniet van dat tochtje erg leuk op zo'n brede rug hoor!hi hi hi

• 31 Maart 2011 - 12:30

Britta:

Veel plezier!!

• 31 Maart 2011 - 20:55

Kimberly:

Veel plezier en geniet ervan!!

Liefs Kimberly

• 01 April 2011 - 09:13

Anita En Frank:

goeie reis lieve kinderen ! papa en mama
    van bruggen

• 02 April 2011 - 08:44

Carmen:

hehe je zit er eindelijk met 27 graden!! Wat een straf!:P

Geniet maar lekker en als jullie op een olifant zitten, denk even aan mij(A):P

xxxxxx

• 02 April 2011 - 15:24

Lisanne & Alex :

jaa,, tis zelfs 30 graden dus echt een straf!!! Al heel veel gezien zie ons nieuwe verslag!!! Olifantje moet nog even wachten tot we in Chiang Mai zijn!!