We arrived!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu We arrived!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

We arrived!!

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

02 April 2011 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal!

Hier een berichtje uit het warme Bangkok. We zijn vanmorgen om half 6 Thaise tijd aangekomen in Bangkok. We hebben een goede vlucht gehad, maar hadden wel erg veel last van turbulentie. Daarnaast zat er een man naast ons die al genoeg gedronken had toen hij binnen kwam en weg ging met een behoorlijke kegel in zijn keel. Helaas hebben we beide niet kunnen slapen tijdens de vlucht en kwamen we erg brak aan op Bangkok.

Nadat we gewacht hadden totdat de groep compleet was zijn we naar ons hotel gebracht. Chada hotel! Erg mooi en prima voor de eerste paar dagen. Vandaag zijn we naar de Bayok Sky tower geweest. We hebben hier een lunch gehad op de 78ste verdieping met een ruime keuze uit Thais en Japans eten, maar ook veel salades enz. Smullen dus. Daarna zijn we doorgegaan naar de 84ste verdieping waar we op een draaiende schijf konden stappen wat zorgde voor een ontzettend mooi uitzicht over Bangkok!

Na deze trip zijn we even gaan rusten op de hotel kamer. Vervolgens zijn we vanavond gaan dineren op een bootje op de Chao Praya rivier. Erg mooi om te zien hoe Bangkok er by night uit ziet. Allemaal mooie gebouwen en tempeltjes die ontzettend gaaf verlicht zijn!! Helaas waren we zo druk met kijken dat we bijna geen tijd hadden om te eten!

Morgen gaan we het centrum van Bangkok in. Naar de tempels, het koninklijk paleis en china town. Ook gaan we morgen weer met een bootje over de rivier varen waarbij we door de Klongs ( kanalen) van Bangkok zullen gaan.

Wat trouwens ook erg fijn is is dat het in Bangkok nu mooi weer is. We hebben vandaag zo'n 30 graden gehad. Wel is het heel erg klammig warm. Even wennen dus!

Nou wij gaan nu lekker slapen want we hebben sinds het opstijgen geen slaap meer gehad!

Dikke kus! Alex en Lisanne

• 02 April 2011 - 15:49

Siobhan:

heej Lisan en Alex,

Wat hebben jullie al veel kunnen doen zeg! klinkt allemaal erg mooi, vooral die toren! wat moet dat een mooi uitzicht geweest zijn :)

slaap lekker xxx

• 02 April 2011 - 15:59

Vera:

hey lieve broer en zus :D

Wat fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen en gelijk al jullie ogen aan het uitkijken zijn van wat er allemaal te zien is :D

Geniet overal van maar natuurlijk ook van elkaar!!

Ik kijk uit naar jullie volgende berichtjee, ( lies gaat t al wat beter met je stem)??)
    voor jullie slaap lekker en voor mijzelf eet smakelijk ;)

xxxxxxxxx

• 02 April 2011 - 19:10

Elly:

lieve lisan en alex
    Gelukkig hebben jullie nu de reis achter de rug en is het mooi weer in het verre land
    Opa en oma hebben 11 uur lang meegeteld en zouden nu bijna gaan leren hoe de computer werkt zo leuk vinden ze het bericht van jullie!
    Hebben jullie een leuk gezelschap?
    Wat hebben jullie al veel gezien op de eerste dag, wijs hoor zo hoog op een gebouw.
    Omdat Hooglanderveen geen internet of telefoon heeft heb ik gebeld en voorgelezen, aardig ben ik !
    Hele dikke kussen van je ma,pa en zussen Heel veel plezier
    He tot het volgende bericht ik kijk er naar uit.
    dikke kus van ons

• 02 April 2011 - 19:18

Marco En Marsha:

Heej zus en zwager,

Wat gaaf joh zo hoog (ik zou er persoonlijk niet naar boven gaan)... De vlucht viel uiteindelijk dus wel mee?? Jammer van die man, maar goed die zie je waarschijnlijk nooit meer... Was het wel een hollander of sprak hij een andere taal??

Vandaag de paarse muur geverfd... Dat is Elly haar nieuwe vriend;)!! Ze geniet er zo van dat ie waarschijnlijk na vier keer eindelijk klaar is... Keuken is verder ook helemaal klaar en nu zijn het vooral nog lampjes en puntjes bijsmeren... Oowja en de benedenvloer natuurlijk;)!!

Jullie slapen waarschijnlijk al... Maar goed, slaap lekker (of goedemorgen)... En we zien het volgende berichtje weer verschijnen;)!!

Liefs Marco en Marsha

• 03 April 2011 - 06:29

Kim:

Hoi!

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen :)

Leuk om de berichtjes te lezen (met een beetje jaloezie natuurlijk ;)

Veel plezier!

p.s. wat is het tijdverschil precies?

Liefs,
    Kim

• 03 April 2011 - 15:13

Anita En Frank:

wat ontzettend leuk om op deze manier
    deel genoot te zijn van jullie reis.
    en wat een mooie foto van die tempel om nooit te vergeten . veel plezier morgen en slaap lekker want die warmte zal nog best wel zwaar zijn als je er niet aan gewend bent het is hier tien over vijf dus bij jullie tien over tien.XXXXXX

• 04 April 2011 - 07:29

Claudia:

Hej Lisan en Alex,

Hoe gaat het daar? Alweer helemaal bijgekomen v.d. reis?

Wat een leuke dingen staan er op het programma, geniet ervan!!

xx

• 04 April 2011 - 16:34

Lisanne & Alex :

Wat leuk dat jullie allemaal een berichtje hebben achter gelaten! We hebben net ons nieuwe verhaaltje al weer op de site gezet!!

Het tijdsverschil is 5 uur later dan in Nederland.

De groep waar we mee reizen is erg leuk! Heel veel verschillende leeftijden zitten er in de groep. Er zijn drie meiden van onze leeftijd waar we het erg leuk mee kunnen vinden! De rest is allemaal wel ouders ( de oudste is 74!!) maar wel allemaal onwijs aardig.

We hebben gelukkig airco op de kamer waardoor het slapen prima lukt! Het is hier binnen dan ongeveer 20 graden. De Thai hebben sowieso overal de airco achterlijk koud staan! In de auto's, bus en ook in het hotel is het niet altijd even warm! Me stem is wel aardig beter, maar met de airco's is het nog steeds niet optimaal!!

Mars wat gaaf dat je huis zo snel gaat!! Voor je t weet zitten jullie er al weer in!!