We are going to Kenia!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu We are going to Kenia!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

We are going to Kenia!!

Door: Lisanne en Alex

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

27 Februari 2013 | Nederland, Geldrop

Lieve familie en vrienden,

Dit jaar gaan we in juni dan echt voor een maand naar Kenia om daar vrijwilligerswerk te gaan doen! Een super gave, maar ook wel spannende ervaring voor ons allebei.

We vertrekken 31 mei naar Nairobi en vliegen op 27 juni (laat) weer terug naar Amsterdam.

Deze maand zullen wij bij Upendo Children's centre vrijwilligerswerk gaan doen. Dit is een weeshuis voor de allerkleinsten totdat de kinderen oud genoeg zijn om op zichzelf te gaan wonen.Upendo Children's Centre (UCC) is een weeshuis voor misbruikte, verwaarloosde en weeskinderen.
Voor degene die het leuk vinden, jullie kunnen meer informatie lezen op de website van de organisatie: www.upendocentre.org

Op dit moment zijn wij bezig om sponsorgeld in te zamelen, zodat we de kinderen daar ook iets extra's kunnen bieden. Wat we precies met dit geld gaan doen weten we nog niet, want er zijn daar diverse projecten waar wij evt. bij aan kunnen sluiten. Dit willen wij alleen wel eerst zelf zien natuurlijk! Evt. kan het geld ook worden besteedt aan medicatie voor een kind, kleding, huishoudelijke dingen of gewoon een leuke dag.
Mochten jullie nog leuke ideeën hebben om geld in te zamelen, zijn die natuurlijk altijd welkom!

Wij hopen dat het voor ons een super ervaring zal zijn en dat we de kinderen van Upendo een leuke tijd kunnen bezorgen!

Liefs, Alex en Lisanne