Nog maar 1,5 week!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu Nog maar 1,5 week!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

Nog maar 1,5 week!!!

Door: Alex en Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

20 Mei 2013 | Nederland, Geldrop

Hee hee!

Hier weer een update over onze reis naar Kenia! Nog maar 11 dagen te gaan en dan zitten wij op dit moment al in het vliegtuig richting Kenia. Ons vertrek is vrijdag 31 mei 's morgens om 8 uur. We zullen overstappen op Parijs om daarna door te vliegen naar Nairobi. Hier zullen wij rond half 9 's avonds aankomen. Aangezien het naar het weeshuis nog een rit van 3 uur is, zullen wij onze eerste nacht in een hotel (Hotel Kipepeo) in Nairobi slapen. De volgende ochtend vertrekken we naar het weeshuis.

We hebben de afgelopen tijd ons best gedaan om sponsorgeld op te halen voor het weeshuis. Zo hebben we een lege flessenactie bij de AH gedaan en zouden we bij Alex z'n werk op een open dag staan. Helaas ging dit laatste door omstandigheden niet door. Gelukkig hebben we ook via familie en vrienden nog wat extra's gehad, waardoor we toch met wat sponsorgeld richting Kenia kunnen gaan. Bedankt daarvoor:) Alle kleine beetjes zijn natuurlijk nog steeds van harte welkom!

Op dit moment zijn we druk bezig met de laatste voorbereidingen. Inentingen zijn gehaald en de malariapillen liggen klaar.We zijn nog in onderhandeling over onze safari die we daar willen gaan doen. En onze koffers worden langzaam aan steeds voller. Ik denk dat dit een verhaal is van met een volle koffer heen en met een lege koffer terug. We hebben dan ook veel kleding ingepakt die we daar achter kunnen laten en al het een en ander in NL gekocht om daar aan de kinderen te kunnen geven. Denk hierbij aan waterballonnen, zwembandjes, brillen. Ook oma is druk in de weer met het breien van sokjes die we aan de kinderen kunnen uitdelen.:)

We hebben het voornemen om tijdens onze reis updates te geven via deze website! Zo kunnen jullie met ons mee kijken met onze belevenissen:) zie onderstaande foto om alvast weg te zwijmelen bij alle leuke kids van upendo:)

Liefs, Alex en Lisanne