welkome to Kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu welkome to Kenia - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Lisanne & Alex - WaarBenJij.nu

welkome to Kenia

Blijf op de hoogte en volg Lisanne & Alex

31 Mei 2013 | Kenia, Nairobi

Jambo! ( hallo)

Hier dan ons eerste berichtje vanuit Kenia! We hebben twee goede vluchten gehad vandaar en zijn netjes op tijd aangekomen in Nairobi! Op het vliegveld werden we opgehaald door Stanley ( ook de man waarmee we op safari gaan) en hij heeft ons naar ons hotel in Nairobi gebracht!

Wat opvalt in de stad is dat het er ontzettend druk is! Overal op straat lopen er mensen en dan ook kriskras tussen de auto's door! Rood licht betekend gewoon door rijden en van fatsoenlijk invoegen hebben ze hier ook nog nooit gehoord! Was wel erg fijn dat Stanley ons naar het hotel bracht. Ik denk dat als we dit zelf hadden moeten doen met een taxi dat wij ons een stuk minder veilig zouden voelen.

Nu liggen we lekker op bed in ons hotel. Ze noemen het hier 3 sterren maar in vergelijking met in nl is dit niks! Een bobbelig bed en een thermo douche aan de wand:) En dan is dit waarschijnlijk nog redelijk normaal haha dus we bereiden ons maar vast voor op de rest van de dagen!

Slaap lekker en tot ons volgende verhaal!

Xxx Alex en Lisanne

• 31 Mei 2013 - 22:28

Thalwa:

Super leuk!! Heel veel plezier en lekker genieten!

• 31 Mei 2013 - 22:36

Francien:

Geniet er maar van, veel schrijven dan kunnen wij ook meegenieten!

• 01 Juni 2013 - 08:20

Marijke:

Eerste indrukken zijn altijd enorm energievretend ! En reizen an sich ook , dus kun je nagaan hoe moe jullie zijn....
    Geniet ( en blijf veilig )
    x Marijk

• 01 Juni 2013 - 14:43

Nadine:

Waaauwie! Dan zit je al lekker in kenia! Heel veel plezier en succes met jullie goede werk!
    xxx liefs

• 02 Juni 2013 - 13:59

Jeannette:

Hoi hoi, vorige week zondag zaten we nog met zijn allen bij Willem op de boerderie en nu zijn jullie helemaal in Kenia!! Ach moet kunnen!!

Goed uitkijken (geen moeder maar toch wat moederlijke raad) maar vooral: Heel veel plezier!!!

• 03 Juni 2013 - 19:17

Arriënne:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!
    Ik wens jullie een ontzettend gave, mooie en bijzondere tijd toe!

Liefs,

• 18 Juni 2013 - 09:26

Claudia:

Hoi Lisan en Alex, ik ga nu even al jullie reisverslagen lezen! Na dit stukje ben ik benieuwd naar de rest van jullie verslagen!!